kadir abeyyyy


bazı insanlar telefonla konuşurlarken ister istemez bağırmak zorunda kalıyorlar.bazıları farkında olmadan bazıları ise telefon oparetörünün azizliğine uğrayarak söylediklerini çevresinde bulunan insanlara bir hoparlör edasıyla yayınlıyorlar.günlük hayatta her yerde özellikle kapalı alanlarda rastlarız bu tip olaylara ve hatta bazılarımız acaba ne konuşuyorlar diye merak edip bazılarımız da ister istemez kulak misafiri oluyor.bunlardan biri de geçen sene minakortis ile benim başıma geldi.bu olayı yıldönümü olduğu için yazmak istiyorum.bir gün doğalgaz faturasını yatırmaya dfym ye(doğalgaz faturası yatırma merkezi)gittik(tamam itiraf ediyorum bu ismi ben uydurdum yazarken:))orda adamın birinin telefonu çaldı ve yüksek sesle konuşmaya başladı.belki de bu konuşmanın en önemli kısmı(tabi bize göre çünkü o günden sonra bir çok geyiğe malzeme olan bir sözdü) "kadir abeyleeee yarın düveye bakmaya gidiozzzz sen de gel bak bakam düveye"demesi bizi kopartmıştı.gerçi o günden sonra pek dfym ye gidemesek de,kadir abi belki bize küsmüş olsa da,bu olayın yıldönümünün yaklaşması nedeniyle(belki geldi de geçiyor) kadir abiyi ve düvesini saygıyla anıyoruz......

Hiç yorum yok: