ateş, su, toprak, tahta!

genel işletme
genel muhasebe
iktisada giriş
hukuka giriş
davranış bilimlerine giriş

genelini ya da girişini anlamam ben. kafasına (liseyi de sayarsak) 6-7 senedir sayısal veriler aşılanan insancıklara yazıktır. -ki bu insancıklardan ikisi celica ve ben oluyorre-

-bu arada, geçme notu kaçtı? :X

----------------------------------

aöf bürosundan kitaplarımızı aldıktan sonra adalarda açılan burger king'i de test ettik yazmadan geçmeyeyim. burger king yarattığı yeni, hoş ve porsuk nehri & adalar manzaralı mekanıyla mc ile arayı açmışa benziyor. aha bu da big king xxl kadar olmasa da ters evrim (insandan hayvana) gerçekleştirdiğimizin fotoğrafı:


yemekteyizvari eleştirilerde bulunmak gerekirse; -ki gerekmiyor-

-masada çatal bıçak bile yoktu. çatal bıçağı geçtim, masa örtüsü bile yoktu.
-hatta tabak bile yoktooooo!
-whopper'ın sunumu sadeydi, damak zevkime hitap ediyordu.
-sadece patatesi yiyebildim, et pişmemişti.
-ketçapta çürük domates tadı vardı, yiyemedim
-kolamdan kıl çıktı. peçeteye çıkartmak zorunda kaldım.
-fonda çalan "what else is there" isimli şarkının ses kalitesi beklentimin altındaydı. (oha?)

yazar notu: yukarıdaki eleştiriler asılsızdır, eleştirileri dikkate almayınız.

Hiç yorum yok: