pwned


okulun son günü sayılırdı bugün. sayılırdı diyorum çünkü gün itibariyle anlatılması gereken yerler bitmiş, hocalar üzerindeki yükü finallere çalışması gereken öğrencilerine bırakmış:
-sorunuz yoksa bu dönemli derslerimiz bitmiştir arkadaşlar.

saygı değer hocalarımıza (okumasalar bile) buradan selam ederiz.

yaklaşan finaller öncesi şunu da (bir itiraf olarak) blog kayıtlarına geçirelim:
"blogger aleminin gördüğü en çancı şahsiyetler olan celica ve itron ile aynı blogda yazmak, blogun not ortalamasını düşürmek güzel bir duygu."

final sınavları için çalmaya başlayan çanlar, yeni yılın da habercisi aslında. (çok boktan bağladım konuyu) yeni yıl, yeni hayat, yeni umutlar yalanlarına değinmeden geçmek, dede olmuş 2008 ve kundaktaki 2009 temalı kartpostallardan bahsetmemek olmaz. ama oldu, yazmadım varsayın.

ayrıca yeni yılda istediğiniz bir şeyler varsa söyleyin efendim, hazır beleş mesajım varken noel babaya mesaj geçeyim. (eli olmayan baba esprisini yapmadım, dikkatinizi çekerim)

sağdan soldan derlediklerim şimdilik bu kadar, yarın cozutmazsak karalarım bir şeyler. son sözlerim, bana sabredip bu dankekten yazıyı okuyanlara gitsin: (bir haber spikeri edasıyla)
-sağlıklı, mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle.

nooot:başlığın ve resmin konuyla alakası yok.

Hiç yorum yok: