saçmala(ma)

*evde boş boş oturunca da yazacak malzeme çıkmıyor insana. kök saldım, ilkbaharda çiçek açarsam yaza yersiniz meyvelerimi :|

çalışma şevk'imi aldı bu tatil benden. düzenimi bozdu. lanet olsun.

*itron'un yaşadığından şüpheliyiz. abi bi ses ver safslfdsf

*hacı "iris" diye bir şarkı var, 2039423 senedir dinliyorum.
---
and i give up forever to touch you
---
*blogun sadece bir izleyicisi var.(geçen sefer yazdığımda voodoo girl izleyici olmuştu, bakarsın gene birisi olur :b izleyici olmazsanız da canınız sağolsun)

*ben bana kendim için lazımım?
-yapma yaa

*hadise makyaj harikasısın.
-makyaj yapmaması hadise olur zaten.

*sınırsız internetim var -ki buradan olmayanlara selam ederim- ve aklıma indirmek için bir şey gelmiyor : (

-hava mı yapıyon lan dümbelek?

*google chrome kurdum emektar bilgisayarıma ama alışamadım bir türlü:
-biz alışana kadar en iyisi firefox
aslanım

*fotoğraf da koymuyorum bu yazıya.
-iyi de birader, napalım?

>£#$½{[]}
bu günlük bu kadar saçmalama yeter. barca-real maçı varmış ntv'de. iyi bari bu geceyi kurtardık
. >_<

edit:
şu fotoğrafta gözüken bölge/eyalet yerine
iç anadolu bölgesi, ege bölgesi vs.yazanları gördüm gezinirken, koptum yav.


(fotoğraf koymayacağımı söylemiştim, iki gündür kendimle çelişiyorum)

edit2:
iki gündür de fotoğraf yerine resim diyormuşum, hiç uyarmıyorsunuz aşk olsun.
-o senin angutluğun birader.

Hiç yorum yok: