pаз, два, три

tüm çalma listemi dolaştım winamp'ta. gaza getirecek bir şarkı aradım. bulamadım. "b" tuşuna basmaktan parmağım morardı, lanet olasıca winamp -çok mu abarttım?-

yazacak konu avı için yapılabilecek en iyi iş bloglar arasında bir gezintiye çıkmaktı. yaratıcılıktan uzak bu eylem beni bir fenerbahçe taraftarı yapmaz elbet ; )

her neyse efendim, yaptığım küçük gezintide cicilerle süslenmiş onlarca yazı gördüm. daha çok satış yapmak için tezgahındaki en güzel meyveleri & sebzeleri en öne koyan tezgahtar görünümlü blog yazarı gibi bir tanım çıktı ortaya.
-haa aferin iyi oldu.

tüm bunların yanında en saf duygularını insanlarla (sanki bitkilerle paylaşabilirmiş gibi) (tabi odun arkadaşları olanları es geçiyoruz :b) paylaşmış, hafif melankoli kokan okunabilir tatlı blogları da gördüm. gösterişten uzak, blograzzi ile henüz tanışmamış, "bana ne kim okumuş, kim okumamış" diyebilen cici bloglar.

sanırsam burada bir karar vermek gerekli. -blogun, bir konu ör: futbol, basketbol vs. üzerinde bir blog değilse- amacın:
1-) egonu tatmin etmek mi? ("en" olabilmek)
2-) kafandakileri paylaşarak biraz olsun rahatlamak mı?

başta bu kararı verirlerse işler daha iyi olacak sanırsam. tabi bu işin "bence"si. "sizce"si size kalmış...
-zat-ı ali'nize birisi dur desin efendim!

yabancı bir dilde başlık atıp anlamsız bir fotoğraf koyarak daha "ciks" oluyoruz galiba?

Hiç yorum yok: