leblebi?!*

-Blogun tıklanma sayısı 10.000/40 e ulaştı kutlarım sizleri :) saygınıza tesekkur ederım... diyerek yazıya basladım, istedigimiz bi olaydı daha nice 10.000/40 lara deil mi???

-Arka fona verdim Dangerous-Akon sarıkısını harıka bi yazı cıkarma nıyetindeyim ama bakalım ne olacak???

-Bu arala biraz böyle üzgündüm ödevlerimi yapamadım... Bilgisayarımda vürüs wardı, sular kesikti, elektirik nedir bilmiyorum, doğal gaz yoktu, hava soğuktu, kahvem soğuktu, yok mu bi bardak su??? damağım kurudu... :S

-konumuz harıka ama yinede o ankete baktım dun girip, o ne bea??? Çok manalı bi soru olmuş butün bu manalı sorularımız sizi sıkmasın doğrular.... kovalasın kovboylar...=b (A! Yeni bi şarkı çıktı play listeye bu arda)

-gelelim esas konuya; bu aralar yazı sıkıntısı ceken gerçek yazarlar war... kendi içlerinde harika yazarlar... ama sıkılırlarsa yazarlar... Olur olmadık yerlere espiri yazarlar... İste o yazarlara da böyle bi yazı yazarlar... Biraz yazı yazarlar... Sonra onlara yorum yazarlar... print *,

-konu kayası oldu ama ben yapmadım... neyse herkezciklere saygılar son olarak güzel söz yazalım;

yeme leblebiyi, gaz yapar sonra

Hiç yorum yok: