übaraks


*dün yazının devamı gelecek demiştim, bugün vazgeçtim yav. niye diye sormayın çünkü canım hiç istemiyor devamını yazmak ama şöyle bir özet geçiyim: (ulan kendimle mi çelişiyorum ne?)

bayramın birinci günü kurban telaşı ve ziyaretler. akşamında değişmeyen "kaçan boğa" ve "acemi kasap" görüntüleri. ikinci gün paso oturuş, hiçbir iş yapmayış. üçüncü gün dönüş yolculuğu ve yol üzerindeki bursa'ya da uğrayıp ordakileri de ziyaret ediş. dördüncü gün yok zaten eskişehirdeyiz. bu kadar işte yok daha fazlası.

*itiraf ediyorum: bilgisayarımda 3 adet gülben ergen, 2 adet de demet akalın şarkısı var.

*ben okulu özledim, boş boş oturuyom lan.

*übaraks -liseden kalma- bir şaşırma ünlemi, bilmeyeniniz varsa öğrendiniz işte.

*flyleaf emo grubu mu lan? ziterim öyleyse.

*windows update sen de iki dakika sabret.

*fotoğrafın olmayan konumuzla hiçbir alakası yok. (bkz: oksimoron)

şimdi dağılabilirsiniz (>_<)

Hiç yorum yok: