ilk Kar Tanesi


-Üç beş gündür hava acayip soğuktu, zaten ondan belliydi kar yağacaktı. :) Uzun süredir görmedigim kar manzarası gene pencerelerimizi şenlendirmeye gelmişti. :) Ama acayip bi soğuk war dışarıda... :S
-Neyse gelelim konumumuzun özüne, güzel güzel kar yağıyor dısarıda... Pencereden izliyorum dedim yazma zamanı geldi bloga. Biliyorum dostlar boşladım bu arlar bloğu ama baya bi olay oldu ondan boşladım yoksa hiç boşlaryım... Zaman bulamadım yazmaya, zaman bulgum andada yazacak kafa bulamadım, bu güne kısmetmiş. :) Şu anada eskişehir sokakları donuyor ayaza cekmis durumda, istanbulda ki arkadaşlarımı aradım, soğuk deil diolar :S (hemde bizim burada arka tarafımızdakı buzları kırmak için sürüne sürüne sürüne yürüdüğümüzü bile bile ...) 'Kar yağdı mı?' dierekten bi soru sorma gafletinde bulundum... :S sormaz olaydım... 'kardeş bakırköye kar yağar mı? yağsada 1 günden fazla kalır mı? ayrıca bu mevsimde kar yağar mı?' gibi üç soruyla karsılandım... Ayrıca 'HAHAHAHAHAHAHAHEAHEA' gibi bi kötü adam gülüşü, acayip küfür yediniz canlar :P haberiniz olsun!!! Bizde burada kar topu oynarız die kendimizi ağutuyoruz.
-Koydum bende güzel bi kar tanesi resmi, inadına yazarım: KAR OLMADAN KIŞ MI GEÇER? :) Hayırlı olsun herkeze yılın ilk düşen kar tanesi, romantik akşamlar geçirelim dileğiyle (uzatmadan fazla yazıyı) herkeze güzel günler.

Hiç yorum yok: