havadan sudan bir yazı #2

günün anlam ve önemine uygun bir şarkı bence" hava ayaz mı ayaz ellerim ceplerimde..."

bir kaç sene önce cafenin birinde yan masada oturan elemanın biri karşısındaki oturan kıza"isminizi bağışlar mısınız" diye garip ve bir o kadarda tuhaf bir soru sordu.kızın ne demesini beklerdiniz."olur tabi banka hesap nonuz neydi acaba"....ben bu cavabı beklemiyordum açıkcası.

ortaokuldayken bir öğretmenler günü...bahçeye toplanıyoruz tören için.sınıfta sıraya geçtik ve merdivenlere doğru ilerliyoruz.arkadaşlardan biri matematik hocamızı görünce "öğretmenim bayramınız kutlu olsun" diye bir cümle kurdu.ondan sonrasını hatırlamıyorum.... :)

sıradan bir günde sıradan bir teknik dersi.öğrencinin biri hocanın verdiği ödevi kağıda çizmeye çalışıyor.derken hocaya sesleniyor.(bu diyalogdaki karakterleri karıştırmamak amacıyla kendi aramızda öğrenciye ö,hocaya h diyelim)
ö:hocam bu çizim kağıda sığmıyor ne yapayım?
h:evladım sen geri kalanını masaya çiz ben giderken masayı katlayıp götürürüm.

nedense bu aralar hep geçmişte olan komik olaylar aklıma geliyor.sanki yaşım gelmiş 70 e torun torba sahibi olmuşum da bir sahil kasabasına yerleşmişim de domates biber patlıcan yetiştiriyormuşum da bir de tekne almışım da balığa gidiyormuşum da(bu cümle biraz uzun mu oldu daa) hey gidi günler hey der gibi geçmişe dönüyorum....ya da odunlaşmaya mı başladım ne?

bu aralar bobiler örg diye bi siteye takılıyorum.harbiden komik şeyler var(tabi hepsi değil)
-hadi lan bana ne senin takıldığın siteden
linkini vermiyorum arama muturuna yazın gelsin :D
-oldu başka bi isteğin
şimdilik bu kadar yine bekleriz....

Hiç yorum yok: