başlığı olmayan yazı

son zamanlarda bir türlü bloga yazacak bi şey bulamadım ya körelmeye başladım ya da tatil beni epey bi tembelleştirdi.asıl sorun okula gitmek için sabah erken kalkmam olacak.iyi ki pazartesi günü sabahtan ders almadım alsaydım biraz zor olacaktı.

özellikle uzun yolda radyo açtığınızda(niye uzun yolda dediysem isterseniz evde de açabilirsiniz:)) aman tanrım o ne şarkılar abuk sabuk sözler ne müzik var ne ses var.bazen eski şarkılardan çalıyorlar diyorum şimdiki pop şarkıları bundan bi 30 sene sonra hatırlanacak mı ?ardından hemen bi cevep geliyor "hayır".yıllar önce seslendirilen şarkılar ya şu anda bile biliniyor ya da bi film müziği olarak karşınıza çıkıyor.ayla dikmen in yıllar önce seslendirdiği parçanın yeniden radyolarda çalınması buna en güzel örnek sanırım.

bu sene ne zaman kar yağacak bakalım.bundan bi 4 sene önce felaket yağdıydı ondan sonra tık yok bi de benim lise dönemimde. lisedeyken özellikle sınav günlerinde yağmasını isterdik sınıfça.hele okula gitmek için sabahın köründe kalktığımda kar yağdığını görünce hemen tv yi açıp okulun tatil olup olmadığını öğrenip olmuşsa(genelde olurdu) büyük bi sevinçle direk yatağa.o sabah uykusu da ne tatlı olurdu bea :)

Not:iyi bi başlık bulamadım bununla idare edin artık :)

Hiç yorum yok: