Ara vermedik, rahatladık!


-Nümerik analiz... =0 sınav sınav demis bütün yazarlar bana ne bea!!! Verdim sinavları daldım, internet gibi ev aktivitelerine, kitap okumak :) dünyanın en güzel şeyi... Ama simdi bi kitatanda alıntı yapmadan olmaz.(buldum güzel söz yazacam walla) :) "Sabır; belirlenmis hedefinibilen kişi tarafındanen iyi şekilde kullanılan bir silahtır-mutlak özgürlük seçenekleri-"

-Bizde sabrettik kazandık, sınavvlar bitti =S tabi yenileri baslar o ayrı(burada 'hay ...' dedim-itiraf) Yav geçelim sınavları!!! YETER!!!

-içmek gülmek şamata eglence... Yolculuk için hazırlık yapanlar wardır simdi bayrama :) bende onlardan biriyim. Gezmek için yolculuk yapıcam. Yanıma sadık kitap serim olan STAR WARS'ın son kıitabını alıp gezmeye gidicem, güzel türkiyenin dört bi yanını... Tabi dört yan derkene sadece istanbul taradları :) Nevizade, Ortaköy, en yesilinden Yeşilköy, Beyoğlu... Daha uzer gider liste... Güzel yazılarla dönecem :) İStanbuldan harika fotolar getiricem, simdilik yukardakiyle yetinin (canım mantı istedi) =S acıkmışım?!

-Bu arada yazarlar bana ÇANCI falan yakıstırmaları yapmışlar... ALAKAM YOK!!! YOK ULAYYYYYN!!! =I

-Yav bir haftadır, sınav zamanı uyanamam die, koltukta yatıorum. Bu gün kendi yatagımda yattım acayip uyudum blogu ihmal ettim. Ama üzülmeyin güzel sözle bitirmeye geldim bu yazıyı sımdı bitirme zamanı(gene yazarız, daaa boool boool zamanımız war) ve iste o güzelim cânım söz:



-Hayat yeni oluşumlar ister, o zaman içelim sonra konusruz?! =v

Hiç yorum yok: