reklamlardaki iğrenç espri furyası


son günlerde dikkatimi çeken olay bu, evet var böyle birşey. yeni bir furya olsa gerek. belkide -çok çok düşük bir olasılıkla da olsa, araştırmak lazım- reklam şirketleri aynı?? sıkı bir televizyon izleyicisi olmayan ben bile farkediyorum bunu (espri furyasını).

kuşkusuz, televizyon izleyicisin en büyük derdi başlayıp bitmeyen reklamlar. acaba diyorum bunu düşünerek mi yapıyorlar? sanmıyorum. her neyse, insanda "iyrançsaan" efekti yaratan bu reklamlar için çaba harcayan insanlara seslenmek istiyorum: "bu ne garip reklam anlayışı?" beni iplemeyeceğinizi bilsem de ahan da yazıyorum buraya ehehe : ))

-----------------------------------

-anne pencereyi aç.

-açtım. (odanın penceresini açıyor)
-şimdi resme tıkla ve masa üstüne doğru çek.
-çektim.
"
(mouse kopuyor falan...)

-----------------------------------

-ürün yelpazesi o kadar geniş ki, bunu bile buldum. (elindeki yelpazeyi açarak)

-----------------------------------

örnekleri çoğaltmak istemiyorum. izliyoruz, görüyoruz. tabi yazdığım örneklerdeki metinler reklamdakiyle aynı olmayabilir, aklımda kaldığı kadarıyla yazdım bunları : ))

bu gereksiz konuya değinerek büyük bir iş başardığımın farkındayım. mütevazı olmaya da gerek yok çünkü mütevazıyım, mütevazısın, mütevazı.

to tell you the truth başlığa espri yazıp yazmamak konusunda kararsız kaldım. ortada bir iğrençlik olduğu kesin ama espri var mı kocaman bir "?"

kime göre?
neye göre?


resmin konunun geneliyle pek alakası yoktur

Hiç yorum yok: