Tükçe ve ilginç tabirler



  • Bu arlar elim biraz dar! nasıl yani!!!

  • Gerçekler acıdır. o zaman baklava :0 sanmıyorumki gerçek olsun!!!

  • AT! AVRAT! SİLAH! simdi bu avarat silahmı atacak!!!

  • Bizonlardan hoslandık, hoslandık, hoslandık... bende zürafaları severim ama hiç bunu söyleme geregi duymadım, heleki sarkıda!!!

  • Anne doğal gaz gelmis!!! gelirde nereye geldi bu gaz, bi de dogal!!!

  • Bu kıza hasta ooluyorum! o zaman yanında fazla durma :0

  • Bak gene hatun arıza verdi! yap baypası baba!

  • Dürzü! bi almana soylersenız 'Tür zu!' anlayıp kapıyı kapatması ihtimal dahilinde :0

  • Misafirlerede incelikten, kırılıp döküldün yani... :/ wer gazı, wer gazı... o adam 3 günesanaayıde toplatır kendini

  • Ne kadar sıcak ortam deilme??? soyleyene göre farklı guzel tonda yaptım :)

  • Çok sıcak kanlısın... daha evvel kertenkele sanıyodu zaten!!! :0

  • Telefon almısssın!!! yorumsuzzzzzzzzzzzzzzzz...

  • Araba yapmışsın! Öyle diyolar dostum ;) evet önce ham maddeyi alıyosun sonra organize sanayiye...

  • Senin ananın taaaaaaaa... İstabulda evi warmıs :) cevirmek her zaman mümkündür ki çevir kazı yanmasın

  • Bi bardak daha koysana?! masaya bi bardak daha koyup söyleyenin yüzüne bakmak ne garip olurdu di mi???

İsta buna benzer daha neler war :) Türkçe lastik gibi nereye ceksek geliyor, biz n'palım??? güzel Türkçe :))

2 yorum:

minæ dedi ki...

umarım başlığı bilerek yazdın xD

iTRoN dedi ki...

evet bilerek yazdım =)