fan,fan,which one?




son zamanlarda cem yılmaz ın oynadığı reklam filminde"aaa fanlarım gelmiş" lafı gene fan ile diğer fan arasındabi karmaşıklığa yol açtı.şimdi soruyorum size bu fan hangi fan?


şimdi,önceden bilinen fan vantilatör gibi yazın insanların(kışın bunu yapan var mı bilmiyorum ama varsa saygılar....) karşısına geçip,saatlarce durup zatürre olmalarına neden olan,ya da bazı ender insanların elini kolunu bacağını nasıl oluyorda o arası dar tellerden büyük bir başarı ve uğraş sonucu geçirip yaralanmalarına neden olan vaya bilgisayarlarımızdaki çeşitli parçalarının şusunu busunu soğutan bir aygıt alet edavat ya da her neyse.diğer fan ise ingilizceden geliyor buna örnek ise ismail yk nın fanları(merak etmeyin ben değilim) bengü nün fanları (hoş kız ama değil mi)felan filan....geçenlerde arkadaşın biri bizim şişman dizelci mehmet ağayla oturup sohbetini anlattı bu sohbetin bi kısmını konuyla alakalı olduğu için yazıyorum
"abi bizim şişman dizelci mehmet agayla oturuyoruz geçenlerde laf döndü dolaştı karşıdan bi araba geldi(dedim içimden vay be ne iş diye) dedim bizim agaya:
-aga bu arabanın yurtdışında bir fanları varmış aklın hayalin durur
aganın cevabı ise bi hayli ilginçti
-oooooo o fan ne ki bi de bizim moturdakini gör hele bi
demesi iki fan arasındaki anlam karışıklığının halen devam ettiğinin bir sonucu anlaşılan.


şimdi diyeceksiniz ulan kim bu şişman dizelci mehmet aga diye.şişman dizelci mehmet aga şehir hayatına alışamayıp zayıflayan dal gibi olan bu yüzden neşesi kaçan her ne kadar çevresindeki insanlar ona "gitme gitme kal bu şehirde" adlı şarkıyı söylerken o "gidiyorum bütün aşklar yüreğimde"adlı şarkıyı seçerek köye dönen bir hayal ürünü:)) resmini de aşağıda veriyorum tabi az biraz zayıflamış haliyle


Hiç yorum yok: