güler misin ağlar mısın



internette dolaşırken garip ve bir hayli ilginç fotolarla karşılaştım bunlardan ilki yukarıdaki resim:)) bu resim bana bir anımı hatırlattı.yazın İTRoN la birkaç arabayı test etmeye karar verdik ve ertesi gün yola koyulduk gezdik tozduk ve en son bir plazaya geldik ve araçları incelemeye koyulduk yok şunun motoru şu kadar beygiri şu felan filan derken bir bayan satış görevlisi geldi o da test edeceğimiz aracın özelliklerini anlattı(tabi bizim test edeceğimizi bilmeden) biz ise bayanın lafı bitince bu aracı test edeceğimizi söyledik tabi ben değil de İTRoN test edecekti:))ve satış sorumlusu bayandan çok ilginç bi soru duyduk İTRoN a ehliyetin var mı sorusunu yöneltti :s şimdi soruyorum size iki genç araba testine gidiyorlar ve test edecek gencin ehliyeti olma oranı sizce ne olmalı.....bu arada ehliyetsiz şöför nasıl olacak orasını bilemiyorum:))




uzun yola çıktığınızda yolun kenarında köşesinde ama muhakkak bir yerinde dinlenme tesisi vb yerler vardır.bu tesis de bu yerlerden biri olsa gerek tabelasınını da asmış iyi dileklerde felan da bulunmuş buraya kadar herşey normal asıl anormallik burdan sonra başlıyor niye 100 m geride yazdın be birader ama umudumuz gene 100 m geride demesi ya 100 km geride deseydi ne olurdu....



bu düzeneğin üstündeki "ayı tuzağı var yaklaşma" yazısını okuduktan sonra içeri girmeye hiç bir akıllı insan evladının cesaret edeceğini düşünemiyorum hadi olduğunu farzedelim çıkacağını düşünemiyorum (en azından içinde ayı varken)

Hiç yorum yok: