kütüphaneden sevgilerle


günlerden bir gün...

nümerik analiz'in öptüğü üç arkadaş sıkıntılarını dağıtmak için yollar aramaktadır... desperate students filmi oyuncusu olduğu iddaa edilen bu üç genç hergün kütüphaneye gidip zamanlarını iyi değerlendirmeyi kararlaştırırlar. ancak günler geçer, kütüphanenin yolunu hatırlayan sadece biri kalmıştır içlerinde...

böyle saçma bir giriş bölümü için özür dilemiyorum tabiki. -anlayan anlamıştır elbet ;)- kuşkusuzdur ki böyle saçmalamamın sebebi olan şarkı özür dilemeli.

resimdeki su şişesi bana ait değil belirteyim. reklam yapmayı sevmem, gerçi blogda ace reklamı yapıyoruz ama elimizden gelen bir şey değil ki reklamını yapmamak; blogun adı ofsaytta zaten :b herneyse efendim, boş masa bulma olasılığının imkansıza yakın olduğu bir günde yer beğenmek gibi bir lüksüm olmadığından; yemek yenmemiş, temiz bir masaya oturamadım. güzelim kütüphaneyi kafe havasına çeviren herkese de selam ederim buradan. bir şeyler yedikleri, içtikleri yetmiyormuş gibi çöplerini masanın üzerine bırakıp giden, arkadaş meclisindeki kahkahalarını tüm kütüphaneye naklen yayın yapan tüm çalışkan(?) öğrencilere bu selamım.

bu arada ayrılıkçı blog yazarı itron, başımızı metalcilerle(metal alıp satan kişi olsa gerek) belaya sokacak galiba ;) kuşkusuz ki kimsenin dinlediği müziğe, tarzına lafımız yok. ama insan işte bu, ne kadar anlatmak istesen de anlattığın anladığı kadarıyla kalıyor... böyle felsefik(?) bir yaklaşımdan sonra bitirelim yazımızı. daha eğlenceli yazılarda görüşmek üzere sevgi, sağlık dolu günler efendim!(ana haber bülteni sunuyormuşum gibi hissettim kendimi)

Hiç yorum yok: