mühendisler staj yapar...

-Ustalarla kanka modu gezdiğim şu dönemde benim gördüğüm bi kaç olay;
  • Mühendis ismi böyle ağır olmasına karşın aslında hiçte oyle ağır baslı insanlar değiller. Önek dialog allta:

mühendis 1- LAN! HASAN LAAAAAAN!

mühendis 2- Buyur abi bişi mi dedin???

mühendis 1- Sus konuşma lan!

mühendis 2- ?'???**

  • Ustalar çok yılışık insanlar ve ayrıca muhabbete düşkünlük had safhada... Hemen bi örnek:

usta- Olum orada öyle dikilinir mi???

ben- Ne yapalım usta işte çizim yapmamız lazım.

usta- Lan baksana Aliiiii! Boş gezenin boş kalfası bunlara iş vermiş aq... haahhahahahaa!!!!!

ben- *.x*x+%^

usta- Daha çalışılacak sessiz bi yer yokmu aq!!! hehehahahhehehe!!!

ben- ....(denicek laf yok ki???)

  • sandığınız gibi garip olaylarrın olmasının aksine normal olaylara olabilir. örnek hazır:

ARGE deki bayan- Buyrun nasıl yardımcı olabilirim???

ben- Merhaba. Ben burada stajyerim de, teknik resim almam gerekiyor. Şu ve bu parçanın teknik esimlerini alabilmem mümkün mü???

ARGE deki adam- Sen 2 senelik mi okuosun yoksa mühendislik mi???

ben- Makina Mühendisliği okuyorum...

ARGE deki kadın- Hadi ya!!! Ben zaten anlamalıydım konuşmandan, emen veriyim teknik resimleri, bak ama 2 senelik olsaydın vermiyoruz...

ben- Sağ olun :) (içimden de sırıtıyorum ohh ohh!!!)

-Sonuç olarak hepimiz kardeşiz. Terfi isteyen varsa argeye gitsin :)

Hiç yorum yok: