codename: staj, day: 7

sevgili staj günlüğü,

dün sana yazmadığımı biliyorum. aslında bugün de yazmayacaktım fakat çok alıngan birisin. bir artistlikler, bir ağlama modu, bir hayattan bezmişlik falan. hoşlanmıyorum bu hallerinden, katlanmak istemiyorum triplerine. o yüzden karalıyorum bir şeyler işte.

şimdi şunları aklında tut günlük. bor yağı kokusu beni depresyona sokmuş olabilir, bu nedenle sana yazmak istemiyor olabilirim. eğer sebep buysa ağlamana sızlamana gerek yok. tüm bunların dışında vücut dengemin bozulması da bu isteksizliğe sebep açmış olabilir. yorgunluk kaynaklı günlükten soğuma belirtileri de gösteriyor olabilirim. aldırma.

uzun uzun neler yaptığımı anlatıp şirketimin(oha) sırlarını sana söyleyesim yok günlük. belki ilerde tarihin tozlu sayfalarından birine celicasupra'nın kuşlu hikayesi gibi ilginç bir hikaye düşerim. o zaman da ismini anarım. gözlerin dolar, kulakların mark. aha-ha.

bu iğrençlikle beraber son satırlarımı yazayım da, sen de daha fazla kurşun kalem darbesine maruz kalma(!) günlük. bak seni düşünüyorum yine de. başkası olsa bu sayfayı çoktan yırtıp atmıştı.

Hiç yorum yok: