codename: staj, day: 1

sevgili staj günlüğü,

öncelikle, sabah 06.15'de kalkmış bünye sana bu satırları hala yazabiliyorsa sana olan sevgisindendir; sevildiğini bil günlük. evet ne diyordum? staj evet.

bugün stajın ilk günüydü günlük. to tell you the truth, ilk günün bu kadar yorucu geçeceğini düşünmemiştim. tabi bunda gece -neredeyse- uyumadan sabahın köründe uyanmış beynin yan etkisi azımsanmayacak kadar çok. (cümle içinde kendimle çeliştiğimi biliyorum.)

fabrikalar garip yerlermiş günlük, içindeki insanlar da öyle. ilk günden ne hissetmem gerektiğini bilemedim be günlük, bir el atıversen? kızsam mı, sevinsem mi, üzülsem mi? kızmak demişken, 8 sayfalık yazıyı 4.5 saatte doğru dürüst çeviremeyen (ingilizce'den türkçe'ye) kendime mi kızayım, yoksa 8 sayfa teknik bilgi içeren konu hakkındaki yönergeyi bana çevirten rütbesini bilmediğim kişiye mi bilemedim. çok da güzel daldan dala atlarım günlük, öğreneceksin yavaş yavaş beni.

keşke her şey bir delinin staj defteri gibi olsaymış diyemeceğim çünkü öğrenecek çok şey var günlük! ekrana bakarken anladım ki ben uykusuzluktan ölüyorum(!) günlük. başka bir sayfanda görüşmek üzere. paso günlük demişim sana günlük, kusura bakma! (başlığın boktanlığı için ayrıca özür dilerim.)

staj günlükleri serisinin tüm yazıları için tıkla.

Hiç yorum yok: