bir delinin staj defteri

sevgili staj defteri sabahın köründe kalkdım elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım üzerimi giydim(tabi yatak giysisiyle gidilmez) ve xxxx fabrikasına gittim.sabah sabah bize çay ikram ettiler sağolsunlar.öğleye doğru o tavlada çok bilmiş bi ustabaşıdı ya hani ben herkesi yenerim yok ben 2 mars bi düz yaparım diyen ahanda o ustabaşıyla tavla oynadık sonuç 5-1 yenildi.daha sonra müdürlerle(bizim kankalarla)muhabbet ettik ayaküstü.yok bu aylık satışlar şöyle yok daha fazla ar-ge ye önem vermeliyiz felan filan.daha sonra öğle yemeğine gittik.yemekte kurufasulye pilav yanında ayran ve salata vardı.yemekler lezzetliydi ama sunum daha iyi olabilirdi.öğleden sonra havanın sıcaklığıyla mayışan ustalar gel bi batak atalım dediler.ilk bi kaç el ihaleye girip yüksek puan toplasam da sonraki eller pek de iç açıcı değildi.ben de kumarda kaybeden aşkta kazanır diye kendimi avuttum.daha sonra vardiya bitişini gösteren zil çaldı herkes büyük bi sevinçle evlerine dağılmak için servislere bindi.servis otobüsü konforludu biraz şöför abi dikkatsiz kullanıp ön tamponda bi kaç çiziği olsa da gene de yeni sayılırdı.eve vardığımda akşam 8.00 i bulmuştu.havanın sıcaklığı yerine serinliğe bırakmıştı.bugünlük bu kadar yarın görüşmek üzere esen kal staj defteri.

Hiç yorum yok: