bir delinin staj defteri-2

sevgili staj defteri,

bugün benim için çok yorucu bi gündü bütün gün boyunca kah orada kah burada çeşitli aktivitelerde bulundum.sabah kumpas saklamaca oynadık.en sonunda stajer arkadaşlardan biri kumpası nereye koyduğunu unutması nedeniyle kumpas tarih oldu.öğlene doğru biraz üretim hatlarında gezdim sonra birden yorulduğumu hissettim ve bi kuytu köşe bulup uyudum.daha sonra telefonumun saati çaldı bu öğle yemeğinin habercisiydi.her yemekten 2 şer adettten toplam 10 adet yemek tabağı alıp onların tamamını mideye indirmiş olmama rağmen açlığım bastırılılamadı bu yüzden kantinden aldığım 1 adet eti balık krakerle beraber karnımın doyduğunu hissettim.daha sonra fabrikanın bir yerinde bulduğum bağlantı kablolarını bir kısmını kopararak aldım(umarım o makina kullanılamayan bi makinaydı) herneyse onları bir güzel birbirine bağlayarak hamak yaptım.hamağı bahçenin güzel ve serin bi yerinde 2 ağacın arasına bağlayarak 1-2 saat hamakta kestirdim.bi kaç saat sonra kulağıma forklift sesleri geldi bi baktım ustalar go kart misali yarışıyorlar bi de pist yapmışlar kenarlarına lastik çekerek.ben de onlara katıldım.adımı yarışacaklar listesine yazdırdıktan sonra önce sıralama turlarına ardından yarışa katıldım.bi kaç tur yarıştıktan sonra forkliftimin bozulmasıyla beraber f1 aracı bozulmuş bi pilot gibi üzülerek forkliftten çıktım ve pistin yan tarafında takım arkadaşım şumi ustayı(biz ona öyle deriz arkadaşlar arasında) seyrettim ama onun da aracı bozulunca o da birinciliği kaybetti ve bölümlerimize koca bir 0 puan alarak geri döndük.bölüme geldiğimde saatin 6 ya yaklaştığını farkettim ve eşyalarımı toplayarak servise doğru gittim.bugün şansımıza 98 model yıpranmış boyası solmuş bi servis denk geldi.serviste de bi kaç saat kestirdikten sonra uyandığımda iniş durağımı kaçırdığımı farkettim ve sonuç eve yürüyerek gidiş.

bugünlük bu kadar staj defteri görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: