msn hayaleti


bloğumuzun çancıları epey bi şeyler yazmışlar bloğa biz bi şeyler karalamayalı.ben de kendime hadi oğlum sen de yaz bişiler dedim.tabi çancı arkadaşlar kadar yazacak bi şeyler bulamasam da olsun biz de kendimize göre karalayalım.

bazı arkadaşlar beni msn e hayalet olarak girdiğimi söylüyorlar bu yüzden de yeni lakabımız msn hayaleti olarak tarihe geçti.yaşasın çevrimdışı oleyyyy...

bir blogda yazar arkadaşımız da neden kendi isimlerimizle değil de takma adlarımızla blog yazarlığı hayatımıza devam ettiğimizi anlayamamış.ve bunu kendi bloğunda yazmış.abicim bazen gizemli olmak iyidir tabi benim için.

hayalet demişken batman başlıyor da bi sahnede batmobil in görünmez olduğu bi sahne aklıma geldi şimdi.ama ne makinaydı yaw.şununla üniversiteye gidip bölümün önüne çeksem şöyle çok manyak bi şey olur.ahanda resmini de yukarıya koyuyorum.

Hiç yorum yok: