let love in

goo goo dolls şarkısı çınlayınca kulaklarımda, ilham aldım; bloga yazayım dedim. evet ne diyor yüce şair: "leeet laaaav inn". ne demek bu peki? çok merak ettiniz, açıklıyorum:

izin ver, izin ver seni seveyim.
aşk'a izin ver,
aşk'ım seni sarıp sarmalasın.
tıpkı binayı kaplayan sıva gibi,
odandaki alçı gibi.

bir "mil" olsun aşkımız
hiç yorulmasın moment iletirken,
mil yatağın olayım, toleranslarını aşmadan.
akma sınırına dayandığında söyle bana bitanem.
wöhler eğrin olayım; sen yorulma, ben yorulayım.

aşkımızın fazı martenzit olsun;
gevrekliği az, mukavemeti yüksek.
aşkımızın limiti sonsuz olsun;
rezidü'sü olmayan fonksiyonlar kıskansın.

bir sen bir ben olayım şu derslerde,
hocalar bizim aşkımızı anlatsın.
transkriptindeki aa'n olayım,
bir bakan bir daha baksın.

üç kelimede tüm bunları anlatabildiği için bir kez daha saygı duydum goo goo dolls'e. mühendisin aşktan anladığı da bu kadar zaten.

babalarınız da mı mühendisti be aslanım? (kendileri cümle mühendisi çünkü ;-)

not: blogun 100. yazısı olmuş, nice yüzlere diyelim.

Hiç yorum yok: