lasfdkj

bu anlamsız başlıktan anlam çıkarmaya çalışıyorsanız saykosunuz piskosunuz.

laptopuyla artislik yapan ya da ev kuşu yazarlardan olduğumu düşünmediğinizi biliyorum. o rahatlıkla yazıyorum zaten bunları. blogun çancı sayko yazarları gibi evde oturup; sabahlara kadar termo çalışacağıma, sizin için birşeyler karalıyorum bloga.

blog adına kayıp geçmiş bir ayın ardından bu anlamsız post'u yazmaktaki amacım bu anlamsızlığı anlamlaştırmaktı. her yazıda "hacı yazmıyorlar bloga" diye serzenişte bulunduğum artis kitlenin arkasındaki karanlık güçleri ortaya çıkarmak gibi bir amacım da olamaz zaten. "ben yazıyorum blog reyting alıyor eheey" diyen kuuuuuulların kol gezdiği blogger camiasının içinde kendimize yer edinmek için yazmamız, paylaşmamız gerektiğini biliyorum. bu konunun bir sonu yok, kestim burada.

ne yazsak da elimizde patlıyor. tema olayı da ayrı dert zaten. zorla xml, html öğrendirtecekler bana. fortrandan yeni kurtulmuşum, yakamı bırak lütfen. oysa fortran finalinden çıkarken benim için programlamanın bittiğine ne kadar çok sevinmiştim. (burada diğer blog yazarlarına yapılan taşlamayı gözden kaçırmayalım lütfen)

herkes "off çok sıkıldım" nidalarıyla geldi bugün. sıkıldım bende. offlayıp puffladınız. şimdi de termodinamik kitabını almadığım aklıma geldi. daha da sıkıldım. blogger efendi, sende sıktın beni. (ı ları i yapsanız da sonuç değişmez) bir de iletisine "yokummm" yazanlar var. onlara laf söylemiyorum. o iletilerinizi s... (iyi ki söylemeyeceğim dedim haa)

anladınız zaten, agresif yazış tarzını benimsediğim bu yazıda kime sitem edeceğimi bilemedim. aslında ne yazacağımı da bilmiyordum, dedim ya anlamsız yazı işte. bunaldım.

Hiç yorum yok: