feys to feyz

izninizle bloga kusacağım.

konum facebook. koordinatları veriyorum: 1-5-200. tamam iğrençti. neyse facebook diyorduk. hani şu gavur bir üniversite'de ders bile olmuş facebook. hatta halk dilinde söylemek gerekirse "feys".

>> ne lanet şeysin sen facebook, herkesin dilindesin, ne ayaksın sen?
>> neden kıskanç sevgilinin ilk söylemi "facebook'unu kapatıyorsun aşkım" oluyor?
>> insanların ne kadar sahte olduklarını belli etmek zorunda mısın?
>> "x ciğim çok güzel çıkmışsın" cümlesi, senin yüzünden milletin ağzından düşmez oldu; yazmaktan parmak kanseri yaptın milleti facebook!
>> facebook demekten bile nefret ediyorum facebook, tıpkı senden nefret ettiğim gibi.
>> sevme beni facebook, ben seni hiç sevmiyorum.
>> söyle lanet olasıca, milleti eski arkadaşlarıyla buluşturuyorsun diye dötün mü kalkıyor?
>> eski arkadaşını, aşkını bulmak isteyen tv'ye çıksın lan sana ne gerek var? televizyon kanalları size sesleniyorum. reyting yapacak format aramıyor musunuz? eskiden sinan çetin sunuyordu böyle bir çeşit program. türk halkı olarak bu formata ihtiyacımız var!
>> eskiden sen yoktun herkes mutluydu facebook. ne savaş vardı ne de açlık... (abartmıyorum bkz: m.ö. 2000)
>> seni satın alan google'ın taaa aaa...
>> ismin "face" ama insanlar senin yüzünden birbirinin yüzünü unuttu lan!

ve belki de benim için en önemli soruyu sorayım sana pislik:
>> ben, senin yüzünden -yani facebook'um olmadığı için- milletin "facebook'ta ekledim seni" muhabbetlerinden geri kalmak zorunda mıyım laaaan?

tüm feyz'imi alıp götürdün facebook. belanı bul; serverların çöksün, milyonlarca kişini yüklediği fotoğraflar bir yerine girsin.

bööööğğğk.
rahatladım.

1 yorum:

minæ dedi ki...

düşün o kadar ilgisizim facebook'a karşı ;)