süt vs süt

-Sütlü süt ve birazda süt!?. sanırım canım su istedi?! Hmmm... Sonra dedim hadi bloga bi yazı yazayım ve hooop bi baktımki, baslamısım bile yazıya.
-Son zamanlarada istanbulda yagmur war :( zati ne zaman gelsem hemen yagmur yagıyor ki ben gezemiyim... tam bi plan yapıorum dısarı çıkayım diye, tak hemen yagmur baslıyor plan yaptıgımız için çıkıyoruz ama... Sonuçt hava soğuk kapalı mekanlardan baska bi yere gidemiyoruz. (zaten dısarıda 5 dakka durmak hele hele gece 12'den sonra imkansız gibi) Sonuç olarak eskişehiri özler gibi oldum yani belki!?
-Sonra bu aralar mali krız war para yok!!! Sonra benim dolabın kapağı kırıldı onu yaptım. Sonra ve sonra benzin el yakıyor!!! Sonra ve sonra ve sonra iyi batak oynarım kardesim!!! sonra ve sonra ve sonra ve sonra benim uykum geldi herkeze iyi geceler :) ben yattım ama yorumları beklerim :D

not: sanırım saçma sapan bi yazı çıktı ortaya, galiba???

Hiç yorum yok: