maceraya takıl

kaç haftadır hakkında yazmak istiyorum, kısmet olmadı. baktım bloga kimsenin yazmak istediği de yok. öhö öhö.

zamanım olsa da bende katılsam dediğim program bu maceraya takıl. tek sorunu gecenin bir yarısı yayınlanması. cumartesi tekrarlarıyla idare edebiliyorum ancak. ama eğlence, entrika, macera güzel. ben ki kolay kolay televizyonda bir şey beğenmem, güzel bu güzel. izleyin, ben garanti veriyorum.

--------------------------------

tatil de sıktı. fm 2008 (2009'u kaldıracak özelliklerde bilgisayarım olmadığı için mecburiyetten oynuyorum ki 256 mb ram fm 2008 için minimumdur. aslında laptop var ama babamın 320 gb lik harddiskte oyuna yer bulamadığı -ki babamın akıl almaz bahaneleri ayrı bir "post" konusudur- için yok), aceto, flyingdutchman, playstation ekseninde geçen zaman öldürme eyleminin zihnimdeki çağrışımı olan tatilin de son haftası. ve bu hafta nasıl bitecek bir fikrim yok.

--------------------------------

dün üç adet karşı cins kişiye pes 2009 öğretme çabalarıma da değineyim. sabır, taş, dil, tüy, çatlamak, bitmek kelimelerinden oluşabilen anlamlı deyim kombinasyonlarının canlı örneği olarak oradaydım. hatta plaket, madalya gibi kişiyi onurlandırmak için verilen şeylerden de verebilirlerdi bana. gene de ilk kez onayan biri için gayet iyiydiler itiraf edeyim. pas ve şut olayını çözdüklerine inanıyorum. belki de inanmak istiyorum :b ayrıca nfs pırosıtriğt'i de iyi oynuyorlar. aha aha. kaybedilen yarışlar sonrası koltuğun kenarına çöküp ağlayanlara duyrulur! şaka yaptım. rövanş haftaya :b

--------------------------------

eskişehir'de büyükşehir belediyesi için aday çıkaran chp'ye ...

--------------------------------

anket #3'ü de sildim. yok öyle bir şey hiç olmadı. ama gene de sol frame'e koyacağım zevkime uygun bir "playlist".

ciao.

cause you presence still lingers here
and it won't leave me alone

Hiç yorum yok: