karmen abla bana kıyak yapsana

zamanında şunu not düşmüştüm bloga. bu gün bir kez daha anladım ki rahmetlik monteyn amca ne doğru söylemiş.

televizyon tarihi açısından, dünün (dün mü bugün mü desem bilemedim) en önemli olayı -belki de- carmen electra'nın beyaz show'a katılmasıydı. "yıldız" adı altında baktığımız insanların aslında ne kadar -nek ka- sıradan, ne kadar basit insanlar olduğunu gördüm, anladım yine. bunu kötü manada söylemiyorum. ne bir eksik ne bir fazla işte :-))

program boyunca beyaz'a sulanan, iyi kıvırtan, dağınık saçlarıyla bir ünlüden çok çocukluk aşkıma benzeyen birini gördüm televizyonda. her ne kadar her şeyin bir "show" olması bu gerçeği değiştiriyor olsa da bakarsın karmen bana bir kıyak yapar, -bence- manasız bu gün de alır eşyalarını; gelir bize. işte o zaman tam olur. gerisini karıştırmayın işte.(şeytani smile)

"bence karmen insanın kendine yakışanı giymesidir."

kıyak yapmak demişken, ("ne alaka lan?" demeyin, bence de alakası yok) aklıma lisedeki ingilizce hocamız geldi. ki ekal'de okuyanlar mutlaka bilecektir coşkun hoca'yı :-)) kendisine, hiç çalışmadığımız bir kuizi iptal ettiği için şu sözleri yazmıştık:

nerde büyüttün o mübarek göbeği?
nasıl iptal ettin kuizi?
coşkun hoca bize kıyak yapsana
yazılıda kolay sorsana!!

aha başlığı da buldum. ^^

Hiç yorum yok: