galata lordu

giriş yapmak için nasıl bir kalıp kullansam bulamadım, bilemedim bu yazı için. aslında giriş oldu bu (>_<) telefonuma gelen tek mesaj avea'dan. yazık bana. ki eğer mesaj atsarsanız, cevaplamak için ne kontörüm ne de mesaj hakkım var : ( kaç gündür kontör almak için çarşıya inip kontör almak dışında her işi yaptıktan sonra dönüyorum : ))

ayrıca blogun temasını da değiştireceğiz, onunla da vakit kaybediyorum bu aralar. dün bir deneme yapmıştım; xml, html gibi dillerden zerre kadar anlamadığım ortaya çıktı. ahahahah. daha önce blogun sayacını bozmuştum, şimdi de -şablonla oynarken- yazıların altında yer alan düşünce kısmını yok ettim, geri getiremiyorum. utandım. ayarlar kısmında işaretli olmasına rağmen gözükmüyordu dün, birazdan yeniden deneyeceğim bakalım geri gelecek mi? :b

aslında, paradigma denen olgudan bir haber galatasaray s.k. yönetimi'nin hakemlere yaptığı gibi tüm suçu blogger'a atmak da bir çözüm. lakin ne galatasaraylıyım ne de bu ülkede hep karşı tarafı suçlayanlar kadar zavallı. neyse kestik burada bu konuyu.

bir de sigara içmediğim halde her ortamda üzerime sinmek için özen gösteren sigara dumanı konusu vardı. bak şimdi sinirlendim, yazmıyorum. sabah sabah ayağıma dolanan kediyi de yazacaktım, ondan da vazgeçtim. ehe ehe.

does he wash up? never wash up
does he clean up? no, he never cleans up
does he brush up? never brushed up

ayrıca within temptation - ice queen akustik versiyonunu dinleyin dinlettirin efendim. başlık da alakasız oldu, idare edin.

Hiç yorum yok: