fortran usulü salata

selam blog naber çoluk çocuk nasıl gibi sıradan laflarla bloga giriş yapmak istemezdim ama artık çok geç yazmış bulunuyorum.yine her zamanki gibi konu bulmada zorlanıyorum ama kim zorlanmıyor ki :) neyse ben de o kadar düşünüp taşınıp bloga yazan bi insan değilim aklıma geleni yazıyorum.lise yıllarında tabi buna ortaokulu da katmak gerekir malum kompozisyon sınavları olurdu onda da insanoğlu diye başlayan bi sözcük yazar zaten ondan sonrası gelirdi.fakat sonra öğrendim ki birçok insan da böyle başlıyormuş kompozisyona.ne de olsa tapusu bende değil ya bu sözcüğün bırak öyle başlasınlar oğlum :)

geçenlerde arkadaşın biri msn de hava nasıl oralarda diye sordu.eğer blogu takip ediyorsa burdan hava raporunu vereyim kendisine.rüzgarlı yani öyle böyle değil insanı uçuracak cinsten kanada felan gerek yok bi fırtına olsun yeter hopppp havadasın.aslında bi arkadaşla konuştuk bugün yolda yürürken daha doğrusu kaldırımda acaba bu lodos mu diye zaten ne zaman şiddetli bi rüzgar olsa hemen lodosun üzerine atarız :) bu olayı Eskişehir e yeni gelen öğrencilerin yolun kenarından akıp giden suyu bile porsuk çayı zannetmesine benzetirim.

x:aaaaa abi bu porsuk mu?
y:yok abi biraz yukarıda halı yıkıyorlar onun suyu bu.

not:başlığın konuyla ilgisi yoktur :)

Hiç yorum yok: