sonucu bilinmeyen işler

  • Saat 4:00 ... Evet 4 hamde gece 4... Manyamıyım ben git yat uyu diyorum kendime ama nafile uku sıfır.
  • Uyuyamayıncada dedim kendi kendime "Gir şu bloga, bi tıkla bakalım neler dönüyor".
  • Ama uykusuzluk çok boktan bi durum. "EEE! madem uyku yok hadi yazır oğlum..." dedim ve sonuç...
  • Blog'u özlediğimi farkettim. Meğer burası bildiğin stres atma mekanıymış, yazmaya alışmışız bi kere...
  • Sevgili okurlarım bu gün gördüm ki artık kimse hiç bişiyi umursamıyor. -Blog biz seni seviyoruz o ayrı- Umursamadığı gibi, bilmediği olayların sonuçlarından kaçmak yerine üzerine giderek herşeyi daha bi bombok hale sokuyor.
  • Misal beni ele alalım: Uyumayı sevmediğim halde sonuçlarının, uykusuzluğun getireceği sonuçların farkında bile değilim. Peki sonuçları neler mi? Merak ediyorsanız size bir doz İbrahim, pardon uykusuz İbrahim verelim...
  • Bu gün 2 bardak kırdım... 4 kez kafamı dolaba çarptım... 1 kez oturduğum yerden yerleereeeee yuvarlandım... Kahveyi koymadan bardağa su koydum -Ben genelde önce kahve koyar sonra suyu koyarım-... Dahada kötüsü suyu kirli bardağa koydum... gün boyunca aptal saptal, ipe sapa gelmeyen ve anlamsız cümleler kurdum; daha doğğrusu kurduğumu sandım ama aslında cümle kurmadığımı yeni anlıyorum... 3 tane film izledim... Ayrıca bu yazıyı yazarken 8-9 imla hatası yaptım... (Buna alışık olduğunuzu biliyorum.) v.b.
  • EEE! Git uyu diyorsunuz ama sonucunu bilmeden işe kalkarsan böyle olur. İşte siz güzel bir öğüt: Artık uykusuz kalmanın sonuçlarını biliyorsunuz ve bu nedenle; UYKUSUZ KALMAYIN! KALMAYIN!
  • Peki ya, uykuyu alarak ortalıklarda gezmenin sonuçlarını anlatmalımıyım? Bilmediğim şeyleri anlatamam...
  • SAYGILAR!!!

Hiç yorum yok: