and the pes 2010 goes to...


aceto balsamico'yu bilmeyeniniz yoktur. dün oynanan el clasico'nun sonucu üzerine bir yarışma yapmıştı blogunda. şansımızı deneyelim diyerek bir tahmin yapmıştım. 1-0 barça alır, golü de z. ibrahimovic atar dedim.

inanır mısınız? tuttu :)) bu sonuç şu diyaloğu da doğurdu:

(bayram sebebiyle; liseden sınıf arkadaşlarıyla buluşma düzenlenmiş, mekanda oturulmaktadır. bağrış, çağrış, gürültü hepsi iç içeyken algıda seçicilik kendini gösterir; "barça kazanmış" lafı duyulur)

m: -nee barça kazanmış mı?
x: -he ya, 1-0 çakmış real'e.
-(1-0) demek, golü kim atmış?
-ibrahimovic atmış ya, aslanım benim!
-(hafif şaşkın) şimdi bir şey söyleyeceğim ama inanmayacaksınız!?
-ne diyeceksin?
-pes 2010 kazandım.
-ne alaka?
-skoru ve golü atan(lar)ı bildim. pes 2010 kazandım.
-(alaycı bir ifadeyle, hepbir ağızdan) s....r lann yeme bizi ahahahaha ayaküstü sallama ahaha!

Hiç yorum yok: