anlam(sız)

-bugün kaç satır yazdık?
-bu ikinci oldu hocam.
-size bu kadar yeter.

bu kadar kısa ve baştan sağma bir post yazmak istemediğimi az ya da çok tahmin etmişsinizdir. şimdi, hiç kasmadan konuya gireyim. üç beş kelam edip hal, hatır ve fikir soralım.

konu anlam verilemeyen dişi hareketleri.

bu konuyu bulmak için çok aradım. daha doğrusu konuya bu ismi vermek için çok uğraştım. baştan söyliyeyim.

"bu kadınları kim anlamış ki bize anladınız mı diye soruyorsun?" diyenleriniz olacaktır mutlaka.

o halde küçük bir soru sorup post u bitirelim:

dün, "yarın akşam yemeğe çıkalım" diyen karşı cins; bugün "bu akşam yemeğe çıkmayalım" diyorsa bunun anlamı nedir?

a) seninle oyun oynuyorum.
b) sabrını deniyorum.
c) sana karşı özel hisler besliyorum. (derin duygular besliyorum sana karşı)
d) umrumda bile değilsin.
e) ben fikrimi yorumda belirtmek istiyorum. (buyrun yorum yazın)

tespit insanları haydi! kaç kişiyiz? tüm dünyaya gösterelim!

Hiç yorum yok: