to be or you tu be?

sınav sonuçlarının birer birer açıklanıp kimimizin canını sıktığı şu günde; 1 nisan şakası adı altında yapılan türlü şaklabanlıklardan uzak, huzur dolu(!) bir gün geçirdiğim için ne kadar mutlu olduğumu belirtmeme gerek yok sanırım. olsun, gene de belirttim.

bu abuk cümleyle girişi yaptıktan sonra söylemeliyim ki tamamen amaçsız olarak yazıyorum. yani giriş, gelişme, sonuç bekliyorsanız çok çok bekleyin.

madem amaçsız yazıyorum o halde isyan edeyim de "kafasında 800 voltluk lamba taşıyan balık" triplerinden kurtulayım. (ki bence günün bombasıdır) isyan ulan. hobareey.

değerli yutup efendi,

sayende herkes, 29 mart yerel seçimlerinde yutubperver terakki fırkası'na oy attı ama yeminle değmezmişsin; içinde hiç bir .ok yok!

ben istediğim videoyu bulamıyorum ki sende, ne ayaksın sen?

"royksopp yaz yutup'ta bulursun zaten klibini" diyorlar bana. afedersin ama ....k buldum içinde. şarkı bende zaten var, napayım elalemin sevgilisinin fotoğraflarını ben? güzelim şarkı, aşktan dötü dönmüş ergen yüzünden dinlenmeden kapatılıyor. (edilgen cümle ehehe, benim tarafımdan) bir tane "offical" (böyle kelimeler kullanmayı da hiç sevmem ama idare edin) klip yok. iyi ki kıyıda köşede gözünüzden şu kaçmış da izlemek istediğimi izleyebildim:



gerçi yakında bunu da kaldırırlar da neyse! seni engelleyen zihniyete bile kızamıyorum yutup. tamam abarttım. seni engelleyen de sen gibi zaten; onların kafalarında senin de içinde örümcek ağlarından başka bir şey yok! neyse yutup efendi, sey hay tu deylimoşın!

not: işletim sistemim win xp, youtube bende açılmıyor diyorsan sol freymi bir oku derim.

Hiç yorum yok: