çevremizdeki insanların genel durumu!!!


mööö -> armi

asabi -> armi

sakar -> nacizane ben! :S

tembel -> armi-ben

hayalperest -> eee ben!!! bi de cano...

hiperaktif -> ben!!!

kumarbazlar -> furkan-cano

sportif -> bizim cakal bi armi var, işte o!

aşçı -> furkan

kederli -> offf! ulan offf! (kim olabilir???)

çıgırtkan -> armi(ayrıca bi iskanbil kağıdı atar!!! sormayın gitsin??? kafaya atıo direkt! :S)

punk-emo-gothik -> hepsi armi

futbolcu -> cano

sarı terorist -> cano

isyankar -> cano(abi nereye baksam ...)

kafadarlar -> furkan-cano-armi-iTRoN

sevgi kelebeeee -> :(.. malesef yok! (furkan hariç)

yolcu -> furkan-ben (öbürleri eskişehire kazıkla bağlı)

süslü -> yok!

zeki ~ saf -> yok!

pikasso -> teknikresim dolaylı ben :D (bazıları war metalci yazısı gibi yazıyor)

solist -> armi

dansçı-> yok :D

paliyanço -> haydar!!! tanımaz kise ama, her an taksimde yakalanabilirsiniz...

2 yorum:

minæ dedi ki...

sarı terörist ne abi ya? :D

iTRoN dedi ki...

en uygunu armının kı möööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö direkt
:D