buzzzz gibi bir hava

ocağın ilk günleri...kar çaktırmadan ince ince yağıyor.yollar ise karla kaplanmış.derken blogu bir kaç gündür boşladığım aklıma geliyor.bir yandan camdan bakıyorum bir yandan da acaba ne yazsam diye düşünüyorum.en sonunda içimden gelen bir ses gel otur şu bilgisayarın başına gerisi gelir dedi.ve işte yeni yılın ilk yazısına başladım.başlık konusunda yine pek yaratıcı değilim.yazıyı yazıyorum fakat adam akıllı bi başlık bulamıyorum.umarım en kısa zamanda buna bi çare bulurum nasıl olacaksa o iş...

bugün kanalları gezinirken yaklaşık 5 aydan beri izlemediğim kavak yelleri dizisi karşıma çıktı ve direk şok.o onunla çıkmaya başlamış diğeri bilmem kimle kimin eli kimin cebinde belli değil.hele efenin aslıyla çıkması insan kankasının eski sevgilisiyle çıkar mı yav olacak iş değil dedirttiriyor.efenin eski sevgilisi su da başka bi elemanla mine ise bir başkasıyla.yani anlayacağınız o eski hali gitmiş başka bi kavak yelleri gelmiş.tabi eski dallas dizisinin önemli oyuncusu ceyar ın katkılarıyla.

yılbaşım nasıl mı geçti?fena değildi.gezme tozma ve eğlenceden sonra eve gelip sabahın 5 ine kadar gözlerim yoruluncaya dek death note u izlemek bence çok zevkliydi.burdan anime sevenlere duyrulur :)

Hiç yorum yok: