sivrisinekkkkk

yazın kendini daha da hissettirdiği şu günlerde pencereleri açıp uyumak zorunda olduğumuz bir dönemdeyiz.benim de dün " ne güzel,bu sene sivrisiz sineksiz bir yaz geçireceğiz" deyişimi duyan bir adet sivrisinek sabaha karşı ben mışıl mışıl uykudayken benim odamı ziyaret etmiş.ve sonrasında acıkan havyancağız taze kanı görünce dayanamamış hatta kendini zor tutmuş olacak ki tam olarak 2 adet yüzümden 2 adet de sağ elimden ısırmış.kalktığımda alnımda ve yanağımda beyzbol topu büyüklüğünde 2 adet kırmızı şişlikleri gördüğümde kendimi tanıyamadım.daha sonra duvara baktığımda sevgili sineğimizi gördüm.o kadar duba gibi olmuştu ki zar zor uçabiliyordu.acaba kaç lt kan içti bu hayvan diye de kafamın üstünde bir soru işareti belirdi.herneyse merhum olan sineğimizin arkasından daha fazla konuşmak doğru olmayacağından lafı burda kesmek zorundayım :P

herkese sivrisineksiz günler.

Hiç yorum yok: