yeni yıl hediyesi

malum bazı insanlar yeni yılda eşine dostlarına arkadaşlarına veya sevgilisine hediye alırlar.kimisi harbi paraya kıyar güzel bi şey alır veya kıymaz yine güzel bi şey alır kimisi der öpücük aldım sana diye geçiştirir felan.asıl konumuz bu değil asıl konumuza gelirsek bir kaç arkadaşımın yarından itibaren hocalarından alacağı basit ama karmaşık hediyeler.hem de 2 hafta! cevap nedir?tabiki:sınav!şaka gibi yılbaşından çıkıyorsunuz hoppp önünüze final sınavlarını koyuyolar.ağız tadıyla eğlenemediğine mi yanarsın ya da ağız tadıyla eğledim keşke eğlenmeseydim de daha yüksek bi şeyler alsaydım diye ya da o kadar çalıştım keşke eğlenseydim 2 3 göbek atsaydım felan diye laflar ağızdan çıkabilir veya insanın aklının bir köşesinden diğerine transit bir şekilde geçebilir.
neyse lafı fazla uzatmada yılbaşının ardından hocalarımızın bize yılbaşı hediyesi olarak final sınavları sunmadıkları için kendimi çok şanslı sayıyor ve burdan yarın sınavı olan arkadaşlarıma nice mutlu sınavlarla dolu bir yıl diliyorum:) hediyenizin kıymetini bilin :P

Hiç yorum yok: